APLIKACJE COMARCH MOBILE
Rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy, tj. sprzedaż (SFA), POS, fakturowanie, magazyn, kadry, pracę przedstawicieli handlowych, serwis, backup danych czy analizy Business Intelligence.
Pomagają w takich obszarach biznesowych jak : sprzedaż - wizyty handlowe, zarządzanie magazynem i pracami serwisowymi, czas pracy i kadry, przeprowadzanie inwentaryzacji, realizacja transakcji w sklepach statcjonarnych (mPOS).
Dostępne moduły Comarch Mobile to:
Comarch Mobile Sprzedaż
to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.
Comarch Mobile Sprzedaż współpracuje bezpośrednio z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.
USPRAWNIENIA PODCZAS WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW
Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów oraz:
- wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
- dostęp do szczegółowych informacji o produktach, ich dostępności w magazynach firmy, obowiązujących rabatach,
- dopełnianie zamawianego towaru do pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek),
- weryfikację warunków koncesji określonych na towarach,
- automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych m.in. promocji, limitów kredytowych czy kontroli marży,
- drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
- wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (kopii zamówień, faktur),
- obsługa programów lojalnościowych oraz promocji pakietowych,
- windykację - rozliczanie należności i zobowiązań kontrahentów,
- rejestrację reklamacji zakupionego przez klienta towaru oraz monitorowanie statusów realizacji reklamacji,
- sprzedaż kompletów (zestawów kilku towarów),
- analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia, wydruku oraz wysłania w wiadomości e-mail,
- elastyczny wybór płatnika, odbiorcy oraz adresu dostawy podczas rejestracji transakcji,
- możliwość ręcznego nadania upustu przez przedstawiciela podczas negocjacji z klientem,
- określanie budżetu, maksymalnych limitów do wykorzystania przez przedstawiciela podczas nadawania upustów,
- możliwość dodania załącznika na pozycji lub nagłówku wystawianego dokumentu (np. specyfikacji, umowy, szczegółowych wymagań klienta).
COMARCH MOBILE SERWIS
to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę serwisantów poprzez:
- dostęp do pełnej informacji na temat wszystkich parametrów urządzeń,
- dostęp do historii zrealizowanych napraw danego urządzenia,
- dostęp do kalendarza zaplanowanych czynności serwisowych,
- dostęp do listy przeglądów gwarancyjnych wraz z możliwością ich planowania,
- realizację czynności serwisowych zaplanowanych przez kierownika w Comarch Mobile Zarządzanie lub Comarch ERP XL,
- planowanie czynności serwisowych dla siebie lub innych serwisantów, np. w sytuacji, kiedy w trakcie pobytu u Klienta nie udało się naprawić urządzenia lub okazało się, że do wykonania
- naprawy wymagane są inne kompetencje,
- wystawienie paragonu lub faktury za wykonaną usługę i zużyte materiały z wykorzystaniem Comarch Mobile Sprzedaż,
COMARCH MOBILE ZARZĄDZANIE
to aplikacja dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:
- szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom,
- tworzenie wzorców wizyt handlowych oraz ich realizacja,
- analizowanie danych z wykorzystanie raportów,
- optymalizacja tras, podczas planowania działań,
- podgląd działań wykonanych przez pracowników w aplikacji mobilnej Comarch Mobile Sprzedaż lub Comarch Mobile Zakupy,
- możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras,
- dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników,
- sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości,
- zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.